Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Cari Blog Ini

Oranje Voetballied

WEB: De enige Oranjebewaarder staat nu overal online

Marco Schuitmaker: "Het is een droom die uitkomt"

Oranjebewaarder Marco Schuitmaker is sinds kort online te vinden. Op zijn website www.oranjebewaarder.nl kunnen fans alles vinden over zijn werk als Oranjebewaarder.

Op de website van Marco Schuitmaker staan onder andere foto's, video's en verhalen over zijn werk als Oranjebewaarder. Ook is er een webshop waar fans merchandise kunnen kopen, zoals t-shirts, petten en sjaals. Schuitmaker is trots op zijn nieuwe website.

"Het is een droom die uitkomt", zegt hij. "Ik wilde al heel lang een eigen website hebben, maar het kwam er nooit van. Nu is het eindelijk zover en ik ben er heel blij mee. Ik hoop dat veel mensen mijn website zullen bezoeken en dat ze er net zoveel plezier aan zullen beleven als ik." (Bron: Marco Schuitmaker)

Conclusie

De website van Marco Schuitmaker is een waardevolle aanvulling op het online aanbod voor Oranjefans. De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, en biedt fans alles wat ze willen weten over hun favoriete Oranjebewaarder.


Komentar